2014. január 4., szombat

10.rész

...........
-Na, és ez milyen?-kérdeztem tőle.-Tetszik?

Csak bámult ki az erkélyajtón, mint aki az élet nagy dolgain gondolkozik.

-Adam!!-szóltam kicsit hangosabban.

Erre már felkapta a fejét, mintha a legmélyebb álmából ébreszették volna. Rámnézett. Kicsit eldöntötte a fejét ahogy végigmért. Mikor az arcomhoz ért rámmosolygott.

-Ez lesz az-mondta vigyorogva.-Sokkal jobb mint a kék.

Ezt én is így gondoltam. Még pörögtem párat a bordó-fekete szoknyámban, aztán a fürdőszoba felé vettem az irányt.

-Te így jössz?-kérdeztem tőle a vállam fölött kiabálva.

-Igen. Miért? Talán nem elég csinos?

-Hàt csinosnak aligha nevezhető. Mivel ebben voltál a suliban, gondolom ebben aludtàl, és most ebben fogsz bulizni is.-mondtam kuncogva.- A farmer maradhat, de legalább egy inget vegyél már fel.

-Rendben.-mondta unottam, mint egy kisgyerek aki nem akarja megenni a zöldséget,de az anyja ráerőlteti.-Csak az a baj hogy nekem nincs olyanom.

-Jaj. Gyere te mamlasz. Nézzünk be Jerry szekrényébe.

-Már megint beakarsz oda menni, te rosszkislány?! Nem emlékszel mi történt múltkor?

-Dehogynem! Minden egyes pillanatra emlékszem!-mondtam hunyorítva, mintha visszaemlékeznék.- Bementünk a szobába, filmet kerestünk, megnéztük, aztán valamit nem fejeztünk be.-kacsintottam kacérkodva.

-Igen. Ezután belépett a bátyád, aki majdnem meglátott minket.-mondta a komoly arcával.
Persze ilyenkor is cuki csak próbál komolyabbnak tűnni.

-Persze, de most Franknél van. Nézik a Vén csontokat, sört isznak, és chipset zabàlnak. Nekem aztmondta, hogy elképzelhető az is, hogy ott alszik.

Jerry már csak ilyen. Örök gyerek. Egy felnőtt testben. És ahol sör van, tv, meg nasi, na ott Jerry is van.

                 ............

-Nem ing. Nem ing. Nem ing. Ing, de ronda. Nem ing. Nem ing. Ing. Kockás, és piros-fekete. Pont illik a szerkómhoz. Próbáld fel!-nyújtottam neki a ruhadarabot.

-Hmm. Pont jó.- mondta önelégült vigyorral.

-Ebből még jó is kisülhet, hogy egy méretet hordtok.

Odamentünk Jerry agyonragasztott tükréhez. Egymásba karoltunk. Egy pár voltunk. Illettünk egymáshoz.

-Akkor indulhatunk?-tette fel a várva várt kérdést.

-Persze. Már várom.

Kéz a kézben sétáltunk végig a lakáson. Mikor kiértünk, bezártam az ajtót, Adam pedig előreszaladt, hogy fogjon egy taxit.

- A Mimosa-ba legyen szíves.-mondta Adam a sofőrnek.

-Azonnal uram!-válaszolt.

Adam átkarolt és magához húzott. Éreztem az illatát. Szappan és dohány keveréke. Ő volt a drogom.

1 megjegyzés:

  1. Sajnos csak most lattam hogy irtal.De remelem mostmar sokkal hamarabb fogsz reszeket hozni!:))Varom a folytatast!:)

    VálaszTörlés