2013. október 15., kedd

9.rész

-Hihetetlen.-mondta a konténernek támaszkodva Adam.
-Az.-helyeseltem neki. A lábához rúgtam egy kavicsot, amit már régóta pásztáztam. Szája elé tette a kezét, ahogy felnézett rám. Láttam a kacér vigyort a kezében. Ettől énis mosolyogni kezdtem. Kuncogni kezdtünk.
-Tényleg hihetetlen.-mondta megint.
-Tényleg az, de tetszik.-mondtam miközben közelebb léptem hozzá.
-Nekem is-megfogta a derekamat és magához húzva megcsókolt.
-Akarlak-mormogta a számba.
-Én is téged.-válaszoltam.-Most menjünk már hozzád.-mondtam lebiggyesztett szájjal.
-Rendben. Induljunk.-megfogtam a kezét és húzni kezdtem.
-Várj!-mondta miközben előhúzott a zsebéből egy cigit.-Van tüzed?
-Van!-válaszoltam. Előhúztam a zsebemben lévő fém öngyújtót, majd meggyújtottam neki.
Lehunyta a szemét ahogyan mélyet szívott a cigarettába.
-Na mire várunk? Induljunk-szorította meg pici kezemet.
Sétáltunk San Francisco utcáin. Boldogan, felszabadultan. Végre. Néha mosolyogva egymásra néztünk. Boldogok voltunk.
-Kérsz?-tolta elém már majdnem elszívott cigarettáját. Bólintással válaszoltam.
-Ez meg mi a szar?-köhögtem ki a füstöt.
-Csak egy kis hangulatfokozó.-mondta nevetve.
-Hangulat? Mihez?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Ma este-mondta halkan-bulizni viszlek.
Elővette cuki mosolyát, majd megcsókolt. Nyelve bejutást követelt ajkaim közé, amit megkapott.
-De mégis hová?-
-Az új srác bulijába. Tudod.
-Ja igen, ömm...Carl. Igaz?
-Igen hivatalos vagyok hozzá.-mondta kihúzva magát. Büszke is lehet, úgy hallottam, hogy nagyon gazdag.
-Hát jó, már úgyis régen buliztam-mondtam vállat vonva, majd kikaptam a kezéből a joint-ot, vagy nem tudom mit.
-Akkor....addig is hasznosan kéne "elverni" az időt-mondta perverz mosollyal.
-Persze...még mit nem...inkább menjünk.-mondtam mosolyogva.
Erre lebiggyesztett szájjal válaszolt, amit gyengéden megpusziltam.
Szóval sétáltunk csendesen, nyugodtan, szerelmesen. Semmi sem zavart minket.















hali skacok!:)
az a helyzet, hogy elég húzós 3 hónapom volt. az utolsó dolgom volt a gép előtt ülés. mostanában amugy sem fog meg az "ihlet". úgyhogy egyenlőre ennyit tudtam kihozni magamból.:) *ölelés*
p.s.: jövő héten várható új rész...hangsúly a VÁRHATÓ-n :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése