2013. június 7., péntek

6.rész

Az ajtón Jerry lépett be:
-Apám! Te meg mit keresel itt?-csodálkoztam.
-Inkább ő mit keres itt-mutatott Adamre becsapva maga után az ajtót.
-ööö...hát..én izéé..én..én elkértem a házit..mert elfelejtettem leírni.
-Igen, és én odaadtam neki.
-Milyen késő van már!-állt fel Adam-én megyek is. Sziasztok.
-Szia Adam-köszöntem.
-Megmutassam merre kell menni vagy egyedül is kitalálsz?-mondta bunkón Jerry.
-Kitalálok, köszönöm kedvességed.-és becsukta az ajtót.
-Jerry!-suttogtam-ezt meg miért kellett? Miért vagy ilyen a barátaimmal?
-Cchh-cettegett-barátaid? Hiszen ezek csak piti kis bűnözők. Nincs helyed köztük.
-Majd én eldöntöm hogy hol van helyem!-felviharzottam a szobámba.Rázártam az ajtót. Tök dühös voltam, de közben boldog is. Ilyet csak lányok érezhetnek. Dühös voltam Jerryre, de boldog voltam Adam miatt! Hiszen majdnem megtörtént!
-Te jó ég! Mennyi idő van!-gondoltam.
Gyorsan lefeküdtem.
*reggel*
-ÁÁÁÁÁ! Rohadtul fáj a fejem! Mi??? 5 óra van? Ahh...
Bevettem egy Saridont és kimentem az erkélyre cigizni. Sikerült 10 percet eltökölnöm ezzel. Megpróbáltam visszaaludni, de nem ment. Inkább bekapcsoltam a tévét. Persze, az 1-esen McMurphy Show. Uncsi és utálom. Csodálkoztam hogy Jerry nem nézi. 2-esen mese. 3-ason zene...végre. Mondjuk nem a kedvenc számom, de szeretem. Lementem, csináltam magamnak egy rántottát és felvittem enni. Ezt nem értem. Én nem szoktam éhes lenni ilyenkor. Viszont már 6 óra volt ugyhogy elkezdtem készülődni. Jerryt is fel kellett ébresztenem.Elkezdtem ugrálni az ágyán.
-Jerry!Ébresztő!Jerry!Ébresztő!!!
-Hagyjál Zoo-vágott hozzám egy párnát.
-Te akartad!-mondtam és visszadobtam a párnát. Párnacsatáztunk egyet.
-Miért nem nézed a McMurphy Show-t?-kérdeztem.
-Úristen! Elfelejtettem-fölpattant az ágyból, üdén és frissen, mint akit puskából lőttek ki.
-Komolyan nem értem mit eszik ezen a szarságon.-mormogtam.
Fölrohantam a szobámba, hiszen volt még egy csomó időm készülődni. Egy kicsit még vissza tudtam aludni.
*2 óra múlva*
-Nemár Jerry! Add oda a cipőm!-kérleltem.
-Majd ha eléred, a tiéd.-mondta nagyképüen, és lábujjhegyre állt.
-Az az átkozott magasságod!-szitkozódtam-nem fogom elérni a buszt! Kérlek Jerry!!
-Jólvan kislány! Ma szerencséd van!-mondta kuncogva.
-Hahaha, nagyon vicces. Na léptem! Cső!
-Hali.
Sétáltam a buszmegállóig. Ott bekapcsoltam egy jó kis rockos számot. Hamar megjött a busz. Kifizettem a jegyet, és beültem a hátsó ülésekhez, ahol már várt rám Mike.
-Nocsak! Kit fújt ide a szél!-mondta meglepődve.
-Hát engem!-lehuppantam mellé.
-A madarak azt csiripelték, hogy tegnap jó estéd volt-mondta kaján vigyorral.
-Miféle madarak? Mit csiripeltek?
-Ugyanmár! Tegnap lefeküdtél Adammel!
-Én...én nem! Nem is volt nálam! Tegnap nem is találkozzunk!
-Nem szeretem, ha hazudnak nekem!-mondta keményen.
-Najó...tegnap átjött hozzám, de nem történt semmi. De mégis ki kotyogta el neked ezt?-mondtam sejtelmesen.
-Az mindegy. A lényeg hogy ti...........?-mondta kérdező fejjel.
-Mi...? Hát mi csak barátok vagyunk...(egyenlőre).
-Remélem lesz belőle több is..
-Köszi..reménykedem.
Megérkeztünk a sulihoz. Mindenképpen beszélni akartam Adammel. Kerestem, de sehol nem találtam. Egyszer csak láttam az autóját beállni a suli parkolóba. Mentem volna oda hozzá, de amit láttam, attól gombóc lett a torkomban.........

(Ha tudni akarjátok, mi történt, komizzatok sokat, és iratkozzatok fel!!:))

5 megjegyzés:

  1. hali ! tök király a blog ! várom a következő !

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Nemsokára lesz rész még várom a komikat.:)

    VálaszTörlés
  3. Imádom *-* nagyon tetszik ez a blog :) kövi részt gyorsan nagyon nagyon várom :D

    VálaszTörlés
  4. Kövit nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés