2013. június 1., szombat

5.rész

Megfürödtem, bekapcsoltam a TV-t. Gyorsan pizsibe bújtam és befeküdtem az ágyba. Ekkor hallok valami kopogásszerűt. Nem is foglalkoztam vele, de amikor már harmadszorra kopogtattak, akkor megnéztem. Kinéztem az erkélyablakomon és nini kit látok? Ott állt Adam és éppen egy kődarabot szorongatott a kezében amit gondolom most akart az ajtómhoz vágni. Megint.
-Csá. Na mit akarsz?
-Hát...gondoltam benézek hozzád, hátha te sem mentél el a buliba.
-Látod! Itt vagyok teljes életnagyságban, nem mentem el.
-Ööö..nem mehetnék be?-úristen!!! ez be akar jönni a házunkba!!!!
-Hát. Kinyitom az ajtót elöl.
-Okés.
Rohantam ahogy csak tudtam, megnéztem magam az előszobai tükörben.
-Úristen-mondtam mert meglepődtem a kinézetemen. Megigazítottam a hajam, letöröltem a lefolyt sminket, és kinyitottam az ajtót.
-Hali-kezdte
-Te jó ég! Mi történt veled?- ahogy megláttam, véres volt a kabátja, a szája föl volt repedve és az állán volt egy nagy lila folt.
-Pitbull. Összetalálkoztam vele.
-Gyere be! Azthiszem van itthon valami fertőtlenítő. Kitisztítom a sebeid.
Amikor bementünk, láttam hogy egy kicsit sántít.
-Mindjárt jövök csak hozom a cuccot!
-Oké.
-Itt is van. Ne mozogj.
-Sss.-sziszegett miközben szemöldökét végigtöröltem a vattával. Egy kicsit beleharaptam az alsóajkamba koncentrálás közben.
-Olyan aranyos vagy amikor koncentrálsz.!-mondta miközben a számat figyelte.
-Mondtam hogy ne mozogj!-boxoltam a vállba.
-"Mondtam hogy ne mozogj"-mondta lányos hangon.
-Nem vicces. És most tényleg ne beszélj, mert a szád is felrepedt.
-Igenis főnökasszony.
-Ne szemtelenkedj!
Egy pillanatra találkozott a tekintetünk, de aztán elkaptam és koncentráltam a fertőtlenítésre.
-És amugy hogy történt?
-Hát.. mentem az utcán aztán megláttam Pitbull-t meg a gorilláit. Próbáltam elbújni, de elkaptak.
-Úristen! Meg is ölhettek volna!
-Még az a szerencse hogy én vagyok a legjobb futó a suliban!-mondta nevetve, de láttam hogy nehezen megy neki.
-Nem tört el valamid?
-A bordáimra gondolsz? Lehet hogy megrepedtek. De már előfordult párszor! Nyugi!
-Ez akkor sem játék! Biztos ne menjünk orvoshoz?
-Dehogyis megyünk! Ömm...nem baj ha maradok még egy kicsit?
-Dehogy  baj! Addig maradsz ameddig csak akarsz!
-És a bátyád?
-Los Angeles-ben van. Holnap reggel jön meg. Miért?
-Csak kérdeztem. Tudod hogy nem nagyon bír engem.
-Persze,  tudom. Van nálad cigi? Már vagy 1 hónapja nem szívtam!
-Szerencséd van! Tudod mit? Adok egy dobozzal! Mike apjának trafik boltja van. Tőle annyit kérsz amennyit akarsz!
-Köszi! Tök rendes vagy!
-Ő is tök rendes! Kaptam tőle 5 dobozzal!
-Király! Csak Jerry meg ne lássa! Ő utálja a cigit.
-Ja tudom...
-Nem akarsz filmet nézni?
-De! Tudok is egy jót!
-Rendben! Jerrynek tele van a polca filmekkel. Lopózzunk be a szobájába! A házban mindent szabad csak a szobájába nem szabad be menni.
-Értem akkor óvatosan menjünk!
Bementünk és  keresgéltünk filmeket. Kb egy órán keresztül válogattunk, mire megtaláltuk a filmet.
*2 óra múlva*
-Dejó volt!-mondtam
-Ugye megmondtam!
-Nagyon  tetszett!
Elkezdett közeledni felém. Azthiszem meg akar csókolni! Most mit tegyek? Énis elkezdtem közeledni, és összeértek az ajkaink.
Elkezdtünk ölelkezni a kanapén, csókolgattuk  egymást, teljesen felforrt a hangulat. Már éppen vette le a pólóját, amikor elkezdett jajgatni:
-Áu!Á!-fogta a  bordáit és visszaült a kanapéra.
-Mi történt?
-Azthiszem ennek nem most van itt az ideje.-modta szomorúan.
-Miért mi a baj?
-Csak egy kicsit szúr a mellkasom.
-Mondtam hogy elkéne menni orvoshoz!
-Nem, nem kell. Már többször is volt ilyen.
-Rendben, te tudod.
Valami zörgést hallottam az ajtó felől.
-Mi ez?-kérdeztem.
-Nemtudom.
Kinyílt az ajtó.
-Apám! Te meg mit keresel itt?-csodálkoztam.

2 megjegyzés: